URBAN.AZ

URBAN.AZ

Motosikllar hər zaman avtomobildən daha təhlükəli nəqliyyat sayılıb. Bəlkə elə məhz bu ölüm oyununun təhlükəsi baykların cazibəsini artırır?

Motosikllar arasında öz sürəti ilə fərqlənənlər var və bu gün biz sizi onlarla tanış edəcəyik.

Vincent Black Shadow

Bu motosilk 200 km/saat sürətini keçən ilk motosilk olub.

Kawasaki Z1

Bu motosikl sürətli, əlverişli və etibarlı idi. Maksimal sürəti - 210 km/saat. 70-ci illərin ortası üçün kifayət qədər yaxşı nəticə idi.

Ducati 900SS

Lakin 80-cı illərin əvvəlində birincilik Ducati-nin əlinə keçir. Fərq o qədər də böyük deyildi - 217 km/saat.

Honda VF 1000R

Honda isə öz yaxın rəqiblərini xeyliv arxada qoydu - 240 km/saat.

Kawasaki Ninja ZX-11

Yapon yarışlarında Kawasaki revanş götürür və 282 km/saat sürəti ilə rekord qırmış olur.

Honda CBR 1100XX


Uzun 6 il ərzində Kawasaki liderliyi əlində saxlayır, lakin Honda 287 km/saat sürətlə qalibilləyi onun əlindən aldı.

BMW S 1000 RR

Qəflətən avropalı motosikl 303 km/saat sürətlə irəliyə keçir.

MV Agusta 312

Daha bir avropalı. Bu dəfə italiyalı istehsalçı 311 km/saat sürətilə qalib olur.

Suzuki GSX 1300R

Bu anda sürət yarışına daha bir yaponiyalı - Suzuki qatılır. Sürəti 312 km/saat.

Ducati 1199 Panigale R

Lakin yenə də qalibiyyət 325 km/saat sürətini inkişaf etdirən italiyalı Ducati-yə qismət olur.

İndi isə əsl şok xəbər! Son motosiklların mühərriklərinin həcmi çox vaxt 1200 kubdan çox olurdu. Və bu motosikllar mühəndis fikrinin son nailiyyətləri ilə istehsal edilirdi. Lakin sürət rekordu 1920-ci ildə Amerikada istehsal olunmuş İndian motosikli tərəfindən 1967-ci ildə qoyulmuşdu. Bu nailiyyət mühəndis və pilot Bert Monroya aiddir. O, 1920-ci ildə istehsal olunmuş motosikli təkmilləşdirmişdir.  Mühərrikinin həcmi 1000 kub olan motosiklla o, 331,52 km/saat sürətə nail olmuşdu. Heç kim anlaya bilmirdi ki, 60-cı illərdə artıq dağıntı və metal yığını halında olan motosikli belə mükəmmək vəziyyətə gətirməyə müəllif necə nail olmuşdu.


Şərhlər