URBAN.AZ

URBAN.AZ

Avtomobillər ilk zamanlardan dörd təkərli icad ediliblər. O zamanlar avtomobil sahibi olmaq o qədər də asan deyildi, yenilik çətin tapılırdı. Amma uzaq yollara getmək o qədər də asan deyildi - avtomobil silkələnirdi, həm də, bir o qədər də dayanıqlı deyildilər. Ona görə də, bir neçə problemi həll etməkdən ötrü - dayanıqlılıq, komfort üçün arabay daha iki təkər birləşdirərək, yağışdan və gündən qorunmaq üçün dam düzəltdilər və ressorlar (sonradan amortizatora çevrilmiş) quraşdırdılar. 

Amma ilk avtomobil sadə və banal ola bilməzdi. Bensin avtomobili, insanların diqqətini çəkmək üçün üçtəkərli hazırlanmışdı. Bu, yenilik idi, həqiqətən də. İndiyə qədər, avtomobil dizaynerləri dörd təkərli modelə sadiq qalmağı üstün tutrlar. Lakin Bensin inqilabi ideyasına tərəf çıxanlar da olmuşdu. Sizin diqqətinizə üçtəkərli avtomobillərin ən maraqlı neümayəndələrini təqdim edirik.

Tempo Boy

Bu üçtəkərli, yüngül pikap Hidistanda yaranıb. Onu Bajaj şirkəti hazırlayıb. Bu, 30-cu illərdə Almaniya və Yaponiyada aktiv şəkildə istifadə olunan Tempo Font avtomobillərinin eynisi idi.

Davis

Uzaq 40-cı illərdə Qlen Devis dünyaya Davis Divan adlı avtomobilini təqdim etdi və söz verdi ki, onun oturacaqları ən enli olacaq. Yuxarıdakı şəkildə görünür ki, orada 4 nəfər yerləşirdi. Amma bu, kələk idi. Amma yenə də, dizaynın originalnığına görə, əladır.

Brutsch Moppetta

Bu balaca maşın Maserati avtomobilinin 1:2 miqyasında eynisidir. Onu Eqon Brüşt hazırlayıb. Lakin balacanın icadı üçtəkərli avtomobillərin populyarlığının oik nöqtəsinə təsadüf elədi. Odur ki, düz iki il o, ilin trendi olaraq, qala bildi. O zamanlar avtomobilin ölçüləri ilə əlaqədar zarafatlar, potensial alıcıları qaçırtsa da, bu günün tıxacları avtomobilin yenidən dövriyyəyə çıxarılması tələbini yaradır.

Reliant Regal

Reliant Regal — 1953-73-cü illər ərzində İngiltərənin Reliant Motor şirkəti tərəfindən istehsal olunan üç təkərli mini avtomobildir. Şirkət 1935-ci ildə yaranmışdı. Motosiklların istehsalı ilə məşhurlaşan Raleigh şirkəti Safety Seven üç təkərli avtomobilinin istehsalını dayandıran zaman, Reliant Motor öz fəaliyyətinə başladə. Bu, çox populyar avtomobil idi. Qiyməti də ucuz idi, dövlər vergisi də motosikllə eyni qiymətə idi. 

Messerschmitt

Boyük aviassiya üçün bu avtomobilin istehsalı, yüngül sənayeyə keçid kimi idi. Amma 1952-ci ildə təyyarələrin istehsalı qadağan olunduqdan sonra, onlar nə isə etməli idilər. Odur ki, onlar təyyarələrin kabininə şassi birləşdirərək, öz ördək balalarını dünyaya təqdim etdilər.

Lakin üç təkərli avtomobil dünyasının kralları, hər zaman olaraq, bu iki avtomobil qalacaqdır.

Isetta

Bu avtomobil üç təkərli dünyanın əfsanəsinə çevrilmişdi. O populyar və tələb olunan idi. Onun reklamı üçün iki hollivud ulduzu işə alınmışdı. Avtomobil müharibədən sonrakı dövrdə yaradıldığı üçün iki səbəbdən əlverişli hesab olunurdu - ucuzluğuna və qənaətcilliyinə görə. Amma ona çoxlu sayda ləqəblər verilirdi: "təkərli yumurta", "təkərli tabut", "yoqurt qabı" və s. Müharibədən sonra BMW-nin cəmi bir zavodu qalmışdı, o da güclü dağılmışdı. Uğursuz modelin istehsalından sonra konsern bankrotluqla üzləşəcəkdi. Elə bu zaman İsetta yarandı. Bu avtomobil konsernin özündə hazırlanmamışdı. Onu 1952-сi ildə mühəndislər Preti və Raqqi hazırlamışdılar. Onlar skuter mühərriki ilə işləyən Yaradaraq, onu İsetta adlandırdılar. Məhz bu avtomobil BMW-ni böyük biznesə qaytardı və keçmiş şöhrətini geri qazandırdı.

Morgan Threewheeler

Amma britaniyalılar hamıdan uğurlu olduıar. Onlar originallıq və brutallığı bir modeldə birləşdirə bildilər və sübut etdilər ki, üç təkərli avto da sürətli ola bilər. Onlar yaratdıqları dahi əsəri 2011-ci ildə yenidən istehsala qaytardılar.

Porsche isə 901 modelini yenidən istehsala qaytarmaq istəyir. Ec Ogen köhnəlmiş 901 modelini futuristik möcüzəyə çevirdi. 


Şərhlər