URBAN.AZ
URBAN.AZ

Telegram Banner
Biz həftə ərzində maraqlı və aktual iş elanlarını toplayır, onları əlaqə nömrələri, linkləri və/və ya e-poçt ünvanları ilə birlikdə dərc edirik. URBAN işə düzəltmə agentliyi və ya iş verən deyil. Suallarınız olarsa, birbaşa elanda göstərilən nömrələrə və ünvanlara müraciət edə bilərsiniz. "Həftənin vakansiyaları" rubrikası URBAN.az-da hər bazar ertəsi işıq üzü görür. 
 
1. Vakansiya: Aparıcı mühasib
İş haqqında
• Şirkətin adı: “Binə Aqro” MMC 
• İş yeri: Bakı, Binə qəs. Südçülük sovxozu
• İş rejimi: 6 gün
• İş vaxtı: 09:00 – 18:00
• Əmək haqqı: 800 – 1000 m
• Sosial paket: Service (Əzizbəyov metrosu – Binə qəs.), Günorta yeməyi, Telefon nömrəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
• Mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını rəhbər tutaraq rəsmi mühasibat uçotunun aparılmasını təşkil etmək;
• Rəsmi daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
• İdxal-ixrac əməliyyatlarının aparılması, Yük gömrük bəyannaməsinin tərtib edilməsi (İNKOTERM (2018) qaydalarını bilmək);
• Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
• və sairə
Tələblər:
• Təhsil: Ali (Müvafiq sahə)
• İş təcrübəsi: Minimum 3 il
• Yaş həddi: 25 – 35
• Dil biliyi: Rus – danışıq yaxşı, İngilis dili orta səviyyə
• Üstünlüklər: ACCA F3 (digər beynəlxalq sertifikatlar)
• Komputer bacarığı: 1C 8.3; Excel (əla səviyyədə), Microsoft Office, Outlook
• Komandada işləmək bacarığı.
Uyğun və maraqlanan şəxslər bizimlə əlaqə saxlaya bilər. 
İnsan Resursları şöbəsi: 050-251-08-28
E-mail: [email protected]
 
2. SABAH GROUP MMC-yə Administrator vəzifəsinə işçilər tələb olunur!
Maraqlananlar şəxslərdən CV-lərini [email protected] ünvanına ”Administrator” başlığı ilə göndərmələri xahiş olunur.
Tələblər
– Cinsi: Kişi
– Yaş həddi 20-30 arası
– Ofis proqramlarında orta səviyyədə işləyə bilmə bacarığı(üstünlük)
– Müştərilərlə yüksək səviyyədə ünsiyyət
– Səmimi, aktiv, dinamik, səbrli və gülərüz
– Kollektivlə işləmək bacarığı
– Azərbaycan dili səlis, rus dili orta bilənlərə üstünlük veriləcək
Vəzifələr
– Mağaza menecerinin tapşırıqlarının vaxtında və səlis yerinə yetirilməsi
– Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunması
– Müştərilərinin seçimlərində yardımçı olunması, onlara məhsullar haqqında dolğun informasiyanın verilməsi
– Fiziki iş ağırlıqlı vəzifədir
– Malların qəbulu
– Malın anbarda yerləşdirilməsi
– Anbarın hesabatının aparılması
– Anbardakı malların dövriyyəsinin analizi
– Malların yüklənməsi və boşaldılması
– Düzgün malların seçimi və vaxtında çatdırılma
– Anbarda keçirilən sayımlarda iştirak etmək.
İş şəraiti
İş qrafiki 6 gün, 1 gün istirahət.(Bazar günü)
Bu vəzifə sahibləri müqavilə ilə maddi-məsuliyyətli şəxs hesab olunurlar.
Bütün sənədləşdirmə işləri Azərbaycan Respublikasının Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq aparılır.
Əmək haqqı 500-600 AZN
 
3. OVEN şiriniyyat evinin Azadlıq metrosu yaxınlığında yerləşən mağazasına Ali təhsilli kassir tələb olunur.
AR əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
6 günlük iş qrafiki
07:00-15:00
Əmək haqqı 260 AZN
Nahar şirkət tərəfindən verilir
Əmək haqqı müsahibə əsasında
CV-nizi [email protected]  ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Əlaqə: 012 567 52 42 / 050 256 01 53
 
4. "Akabe İnşaat" şirkətində Marketing meneceri vakansiyası aktivdir.
Tələblər:
- Marketing, iqtisadiyyat və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil
- Müvafiq vəzifə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini səlist bilmək;
-Yüksək analitik qabiliyyətə, ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqlarına sahib olmaq;
- Məqsədyönlü, məsuliyyətli, operativ və yeni ideyalara malik olmaq;
- MS ofis proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək;
İş şəraiti:
İş günü: 6 gün (6-ci gün qısa gün, bazar-bayram günləri istirahət)
Əmək haqqı: müsahibə əsasında
İş yeri: Binəqədi şossesi 12, Rəsulzadə qəsəbəsi
Müraciət etmək üçün vakansiyanın tələblərinə uyğun olan namizədlərin [email protected] e-mail ünvanına “Marketing meneceri" qeyd etməklə CV göndərməsi zəruridir.
 
5. #Antaris-də İnzibati işlər üzrə işçi #Vakansiyası:
- Ali təhsil
- Xarici dil biliyi üstünlükdür
- Ciddi bir təcrübə gərək deyil, potensialı və gələcəyə dair istəkləri olsun yetər
İşin xüsusiyyətləri:
- İnzibati işlərdə şöbələrə dəstək olmaq
- Bəzi kiçik həcmli hesabatların hazırlanması
- Sənədlərin, məktubların qəbulu və çıxışı
- Outsource olan xidmətlərlə koordinasiya
subject: İnzibati işlər üzrə işçi
 
6. Vakansiya: Taxi Sürücüsü
* İş yeri: Bakı
* İş rejimi: Növbəli qrafik (12 saat)
* Əmək haqqı : 500-600 AZN + Əlavələr
* İş haqqında:
• Müştərilərin təyinat yerinə rahat və təhlükəsiz çatdırılmasını təmin etmək;
• Şirkət tərəfindən təhkim olunmuş avtomobili təmiz və səliqəli saxlanmasına nəzarət etmək;
• İstifadə etdiyi avtonəqliyyat vasitəsinin istismarı üzrə təlimatların, qüvvədə olan yol hərəkəti qaydalarının bütün tələblərinə şərtsiz riayət etmək.
• Avtomobil şirkət tərəfindən təmin olunur.
* Tələblər:
• Sürücülük təcrübəsi - 3 il;
• B kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi;
• Yaş həddi - minimum 25 yaş;
• Android və ya İOS platformasında çalışan telefon və ya planşetin olması;
• Bakı şəhərində əraziləri tanıma - yaxşı səviyyədə
• Yol hərəkəti qaydaları biliyi - yüksək səviyyədə;
• Stresədavamlılıq, intizamlılıq, məsuliyyətli, dürüstlük bacarıqları.
Uyğun və maraqlanan şəxslər CV-lərini [email protected] emailinə göndərə bilərlər.
#hrazcom #işvar #ishvar #vakansiya
 
7. Vakansiya! Partnyorlar ilə iş şöbəsinin mütəxəssisi !
Əsas vəzifə öhdəlikləri: 
• Potensial müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlərin keçirilməsində iştirak etmək
• Yeni və mövcud müştərilər üzrə məlumat bazasını aparmaq
• Mövcud partnyorlarla birbaşa əlaqələr yaratmaq və onların satışlarına nəzarət etmək;
• Müştərinin ilk müraciət anından onunla işləmək: təqdimat materialları, müşayiət məktubları və izahedici qeydləri işləyib hazırlamaq və göndərmək, ərizə formasında təqdim olunan məlumatı təhlil etmək,qiymət üzrə təkliflər hazırlamaq və müraciət edən müştəriyə təqdim etmək,müştəriyə sığorta şərtləri haqqında ətraflı məlumatların əldə edilməsində köməklik göstərmək
• Şirkətin maraqları çərçivəsində müştərilərlə danışıqlar aparmaq və müştəriləri Şirkətlə əməkdaşlıq etməyə dəvət etmək
Namizədə tələblər
• Yaş: 21-32 
• Cinsi: kişi 
• Təhsil: Ali
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla) , Rus dili (əla),İngilis dili( arzuolunandır) 
• Kompyuter bilikləri: MS Office yaxşı səviyyədə bilməsi
İş şərtləriİş şərtləri
• Əmək müqaviləsi bağlanılır
• İş vaxtı 09:00 - 18:00
• İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir) 
• Əmək haqqı: 550 AZN + rüblük motivasiya
• Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və danışıq vaxtı verilir
• Şirkət tərəfindən görüşlər üçün sürücü və avtomobil təqdim olunur
Maraqlananlar öz CV formalarını [email protected] ünvanına göndərə bilər. Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaq.
 
SOCAR-ın Sumqayıt şəhərində yerləşən "Azərikimya" İstehsalat Birliyinin İnsan Resursları şöbəsinə "Kadrlar üzrə mütəxəssis (HR generalist)" vakansiyası üzrə namizəd axtarılır.
Vakansiya üzrə tələb və imtiyazlar:
- Ali təhsil;
-Sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi (Müasir insan resursları sahəsində iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir);
- Əmək haqqı: 1052 AZN (Vergi və digər ödənişlər daxil olmaqla);
- Nahar ödənişi;
- Tibbi sığorta;
- İş yerinə çatdırılma təmin olunmur.
Vakansiyaya müraciət və ətraflı məlumat üçün link: https://lnkd.in/et5GGDK
Vakansiyaya son müraciət tarixi: 05.03.2019
 
9. Kadr işləri və sənədləşmə üzrə mütəxəssis vakansiyası var.
Maaş məsələsi hər bir namizəd ilə fərdi şəkildə müzakirə olunacaq.
Tələblər: Ali təhsil;
Ən azı 1 il müvafiq iş təcrübəsi;
Əmək qanunvericiliyini əla bilməlidir;
Azərbaycan dilini əla bilməlidir, (rus və ingilis dillərini bilmək namizəd üçün üstünlükdür);
Maraqlanan şəxlər [email protected] e-ünvanına CV-lərini göndərə bilərlər.
 
10. Vəzifə: Kooperativ Satış Meneceri
Müştərilər üçün təklif paketlərinin hazırlanması;
Şirkətlərlə korporativ danışıqların aparılması;
Satışların təşkili, planlaşdırılması və müqavilələrin bağlanması;
Bazarın, rəqiblərin müntəzəm araşdırılması və təhlilinin aparılması;
Biznesin inkişafı üçün yerli / xarici müştərilərlə və tərəfdaşlarla əlaqələrin qurulması;
Görülən işlər barədə həftəlik, aylıq və illik hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi;
Müştəri bazası və yerli bazardakı trendlərin təhlilinin aparılması, müştərilərin tələblərini öncədən praqnozlaşdırılması
Gündəlik satış fəaliyyəti və onunla bağlı cari işlər görmək
Rəhbərlik tərəfindən təyin olunmuş hədəfləri yerinə yetirmək
Məhsullar və xidmətlər barədə məlumatları müştərilərə və dilerlərə kommunikasiya etmək
Müvafiq bazar araşdırmaları aparmaq
Rəhbərlik tərəfindən həvalə olunmuş digər tapşırıqları həyata keçirmək
Vakant vəzifə üzrə tələblər:
• Təhsil: Ali və ya orta;
• Azərbaycan dilini səlist bilməli, rus və ya ingilis dillərindən birində özünü ifadə etməyi bacarmalıdır;
• Satış təcrübəsi arzu olunandır;
• Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
• Satış qabiliyyəti olmalı;
• Məhsulları təqdim etmək bacarığına malik olmaq.
 
11. Operator Xanım namizədlər tələb olunur!
Vəzifələr:
- Ofis daxili problemlerin vaxtında həlli 
- Xidmətlərlə bağlı müştərilərin dolğun və ətraflı şəkildə məlumatlandırılması 
- Daxil olan sifarişləri qəbul edib, icra etmək
- Ofisə daxil olan zənglərin cavablandırılması və qeydiyyatı
İş qrafiki həftəlik dəyişir: səhər smeni: 09:30-17:00, axşam smeni: 16:30-23:30
Tələblər:
- Azərbaycan və Rus dillərini əla, ingilis dilini orta səviyyədə bilməli
- Ofis proqramları: Word, Excel, Outlook
- Səliqəli, mehriban və ünsiyyətcil olmalı 
- Müştərilərlə dialoq qurmağı bacarmalı və lazım gəldikdə səbirlə dinləməli
CV e-poçt ünvanına göndərəbilərsiz
[email protected] 
Əlaqə nömrəsi: 070 599 72 43 (44)
 
12. Kreativ agentliyə, aşağıda qeyd olunan kriteriyalar üzrə YAZILARI, FİKİRLƏRİ VƏ KƏLMƏLƏRİ satmağı, düşündürməyi, güldürməyi, inandırmağı və təəccübləndirməyi bacaran COPYWRITER (xanım və ya bəy) axtarırıq!
- Azərbaycan və Rus dillərində səlis, qrammatik danışıq və yazı qabiliyyəti
- Qələminin itiliyinə əmin olan
- Yazıları ilə hər kəsin qəlbini fəth edən
- Hər mövzüda yeni ideyalar verə biləcək
- Güclü fantaziyası olan
- Təcrübəli
- Kreativ
- Pozitiv 
- Dünyagörüşlü 
- Özünə və sözlərinə güvənən.
______________________________
İş qrafiki: I-V 11:00-19:00 (VI gün 15:00 )
Maaş: müsahibə əsasında
Qeyd: Cv və Portfolionuzu (mövcuddursa) [email protected] və ya [email protected] adresinə “COPYWRITER” başlığı ilə göndərməyiniz xahiş olunur. 
 
13. Şirkət: Atena MMC
Vəzifə: Elektronika mühəndisi
Vəzifə öhdəlikləri:
Zavodda olan avadanlıqların periodik təmir planını hazırlamaq
Təmir planı üzrə təmir işlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək 
Yeni maşınların elektronik və elektrik avadanlıqlarını qurmaq
Namizədə tələblər:
Təcrübə: minimum 3 il təcrübə, süd istehsalı sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
BBV: Elektrik sxemlərinin oxunması, Ethernet, Profibus, AS İnterfeys Master xəbərləşmə sistemləri üzrə biliyi olmalı
24 Volt xəbərləşmə sistemlərini, SCADA sistemi WinCC, PLC avtomatlaşdırma sistemini və tam avtomatlaşdırılmış sistemlə işləyən proses maşınlarının iş prinsipini bilməli
Məsuliyyətli, komandada və stressli vəziyyətində işləməyi bacaran 
Təhsil: Avtomatika və komputer texnikası
Dil biliyi: İngilis dili yaxşı səviyyədə
İş yeri: Ağcabədi rayonu, Atena Süd Zavodu
İş şəraiti: 6 günlük iş qrafiki
Nahar şirkət tərəfindən verilir.
Əmək haqqı: Fərdi baxılır.
Namizədlərdən “mövzu başlığı”-na vakansiyanın adını qeyd edərək CV-lərini [email protected] ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
 
14. Taim ( Təhsildə Araşdırma və İnkişaf Mərkəzi ) "Reception" vakansiyası üzrə namizəd axtarışındadır.
Tələblərimiz:
- məsuliyyətli
- dəqiqliyi sevən
- öyrənməkdən zövq alan
- satış qabiliyyətli
- ünsiyyətdən çəkinməyən.
Bu kriteriyalara sahib, vakansiya ilə maraqlanan namizədlər [email protected] ünvanına "reception cv" başlığı ilə rezyumelərini göndərə bilərlər.
Son müraciət tarixi: 12 mart
 
15. SATIŞ ÜZRƏ MENECER
400 - 600 AZN
OKmedia
Muraciet ucun: [email protected] 
İş barədə məlumat
- Şirkətin xidmətlərinə Yeni müştərilərin cəlb olunması 
- Sərgilərdə, işgüzar toplantılarda şirkəti təmsil etmək 
- Müştərilərlə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması 
- Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi 
- Cəlb edilmiş müştərilərin uçotunu aparmaq 
- Şirkətin işgüzar nüfuzunu qorumaq
- İş qrafiki: 11:00-dan 19:00-dək (həftədə 6 gün) 
- Əmək haqqı + əlavə faiz 
- Yol, danışıq xərcləri qarşılanır 
- AR qanunvericiliyinə əsasən rəsmiləşdirmə
Namizədə tələblər
- Üstün dərəcədə satış qabiliyyəti 
- Xidmət satışı sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi 
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti və xoş görünüş 
- Tibbi marketinq, Agentliklər, IT şirkətlərində işləmiş şəxslərə üstünlük verilir
 
16. Karaca mağazasına təcili satıcı-kassir xanımlar axtarılır!
Əmək haqqı 500(s), 600(k)+%+premya 
Yaş həddi 21-35
İş saatı 10:00-21:00
Əmək müqaviləsi ilə işə götürüləcək.
Əlaqə 077 324 25 15
012 538 30 00
Şəxsiyə yazmayın cavablandıra bilməyəcəm.
İstəyənlər birbaşa Elmlərdəki Karaca mağazasına da yaxınlaşa bilərlər.
(012) 541 29 29
 
17-21. We would like to meet you or your friends who are eligible for available positions at PASHA Bank.
Feel free to apply and tag your friends for those vacancies.
  • Senior Specialist of Business Applications Systems (Microsoft SharePoint)
  • SME Relationship Manager
  • Senior Compensation and Benefit Specialist
  • Senior HR Business Partner
  • Front End Developer
Candidates are requested to send their Application Forms/CVs to [email protected].
 
22. We are looking for a person who is quite good in English and have background in tourism sector.
The job is from 10 a.m to 3 p.m at Kronan Safari travel agency. Please if you are eligible for these 2 demands send your CV to [email protected] 

Yeni işinizdə sizə uğurlar arzu edirik!

*Elan yerləşdirənlərin orfoqrafiya və punktuasiyası qorunub.


Şərhlər