Mahindra CJ540
Bu dəmir parçası balaca Peugeot mühərriki ilə Hindistanda lisenziya əsasında istehsal olunan maşındır. İdarəetmə? Yox. Rahatlıq? Yox. Sivilizasiya nemətləri? Eşitməmişik. Dünyanın ən pis avtomobillərindən biri? Bəli!
1985 Alfa Romeo GTV 6
"Fastbek" kuzovunun əfsanəvi italyan dizayneri Corcetto Cucaro tərəfindən işlənməsinə baxmayaraq, avtomobilin keyfiyyəti arzuolunan deyildi. Müxtəlif şlanqlar, borular və aralıqlar həssas və deşik idi və avtomobilə necə gəldi qoşulmuşdu. İtalyanların ən yaxşı işi adlana bilməz.
2002 Lexus SC 430
SC ilk dəfə 1991-ci ildə yaranmışdı. Lakin 2001-ci ildə SC 430 tamamilə dəyişmişdi: şişmiş qanadlar, yüksək bel, 80-ci illərin pikapına yaxın ağır çəki. Təzə maşının bacardığı yeganə şey - gecə klubunun qapısında dayanmaq idi.
2003 Citroën C3 Pluriel
C3 Pluriel-in unikal, arxa oturacağınarxasına yığılan tenti, çıxarılan tavan qövslərini qoymağa yer yoxdur. Qövsləri yol kənarında bir ağacın altında qoyub, yola davam etmək olar, amma yağış yağan kimi, Pluriel sərnişinləri özlərini vannada hiss edəcəklər.
1996 Ferrari F50
Bu Ferrarini çoxları dünyadakı ən çirkin model adlandırırlar. Kapotdakı dəliklərə görə dizayneri ət çəkən maşından keçirmək lazımdır!
1972 Rolls-Royce Corniche
Avtomobillər arasında Rolls-Royce ən yüksək mərtəbədə dayanır. Lakin 70-ci illərdə bu, nəhəng 6,75 litrlik V8 mühərrikli, 2,5 ton ağırlıqlı Rolls-Royce Corniche idi. O, parovoz kimi tüstüləyir, heç yerə getmir və 3 pilləli avtomatı isə daim sınırdı. Doğrudur, o, alicənabdır, təmtəraqlıdır və əl ilə yığılır, amma...
1972 Lincoln Continental Mark IV
Böyük, ağır, az hərəkətli və o qədər də cazibədar deyil. yanlardakı oval pəncərələr isə yersizdir.
Mənbə - Top Gear.