URBAN.AZ
URBAN.AZ

Telegram Banner

Bu yay uşaqlara ilkin psixoloji yardım göstərmək,  emosional dəstək və müxtəlif problemlərin həlli üçün vaxtında məsləhət vermək, onları müvafiq reabilitasiya mərkəzlərinə və digər xidmətlərə yönəltmək, eləcə də onlara təcili yardım göstərmək məqsədilə yaradılan "Uşaq Qaynar Xətti" xidmətinə 1547 müraciət daxil olub:

Bu müraciətlərin

  • 901-i təhsil məsələləri
  • 89-u psixoloji problemlər
  • 80-i sağlamlıq problemləri
  • 125-i sosial problemlər
  • 194-ü hüquqi məsələlər
  • 158-i isə digər sahələr ilə bağlı olub.

Müraciət edənlərin 1440-nın yaşı 18-dən az, 107-nin isə yaşı 18-dən çoxdur.

Uşaq Qaynar Xətti xidmətinə əsasən ailə üzvləri, müəllimlər və həmyaşıdları tərəfindən edilən təzyiqə məruz qalan uşaqlar, eləcə də boşanma nəticəsində valideynlərindən biri ilə ünsiyyətdən qismən məhrum olan uşaqlar müraciət edir.

«Детская Горячая Линия», поддерживаемая компанией Azercell, приняла 1547 обращений за летние месяцы

"Ümidli Gələcək" İctimai Birliyinin Azercell şirkətinin dəstəyi ilə təşkil etdiyi gecə-gündüz "Uşaq Qaynar Xətti" xidmətinə edilən zənglər həm şəhər, həm də mobil telefon nömrələrindən pulsuzdur.

Haraya zəng etməli: Qaynar xətt xidmətinə günün istənilən vaxtı 99412 480 22 80 /  99450 680 22 80 / 99451 880 11 80 /  99451 880 22 80 /  99451 580 22 80 nömrələri ilə müraciət etmək olar.

Həmçinin Azercell şirkətinin təşəbbüsü və dəstəyi ilə 2017-ci ildə dünyanın hər yerində Uşaqların Qaynar Xətt xidmətinə çıxışı təmin edən Android və IOS əməliyyat sistemləri üçün mobil tətbiqetmə də təqdim edildi.

Daha ətraflı məlumat almaq üçün [email protected] elektron poçt ünvanına müraciət edin.


Şərhlər