"Uşaq Qaynar Xətti" xidməti Ümidli Gələcək Sosial Təşəbbüslər İctimai Birliyi tərəfindən Azercell şirkətinin dəstəyilə yaradılmışdır. 2019-cu ildə bu xidmətə 5061 müraciət daxil olub.
2019-cu ildə "Qaynar xəttə" edilən müraciətlərin əsas səbəbləri aşağıdakılar olub:
- Psixoloji problemlər - 435 zəng;
- Hüquqi məsələlər - 622 zəng;
- Təhsil məsələləri - 2776 zəng;
- Səhiyyə məsələləri - 247 zəng;
- Sosial məsələlər - 387 zəng;
- Digər sahələr - 594 zəng.
Ötən ildə zənglər yalnız Azərbaycandan deyil, Türkiyə, Rusiya, Ukrayna, Qazaxıstan, Avstriya, Belarus, Bolqarıstan, Lüksemburq və Özbəkistandan da daxil olub.
Ailə üzvlərinin, müəllimlərin və həmyaşıdlarının təzyiqləri və yanlış münasibətləri ilə qarşılaşan, eləcə də boşanma nəticəsində valideynlərdən biri ilə ünsiyyətdən məhrum olan uşaqlar istənilən vaxt aşağıdakı nömrələrlə əlaqə saxlaya bilər: