Video - təkcə məhsul haqqında təqdimat deyil. O, iki insanın ünsiyyətidir. Sadəcə olaraq, bir nəfər məhsul hazırlayır və onun barəsində danışmaq istəyir. İkinci şəxs isə məhz bu məhsulu axtarır. Burada ən əsası - məhsul haqqında düzgün məlumat verməkdir. Brendin öz alıcı kütləsini tanıması və sevməsi onların ünsiyyət yollarını müəyyən edir.
Hər hansı bir brendin keyfiyyətli və qeyri-adi video-çarxlar nümayiş etməsi, onun öz izləyici kütləsi ilə eyni dildə danışması, onu əyləndirmək istəyindən irəli gəlir. Müştərini özün qədər sev - bu, indiki zəmanənin marketinq qanunlarından biridir. Bu da misallar:
Bütün bu misallar bazarın və istehlakçının detallı öyrənilməsinin, videoreklamın yaradılması və tətbiqində qeri-standart yanaşmanın və nəticə kimi, yüzfaizli hədəfə düşmənin göstəriciləridir.